ترابی با اشاره به اینکه در حال حاضر به تمامی گروه های خونی نیاز هست اما وضعیت گروه‌های +A و -O در فارس به حالت بحران درآمده است، گفت: پایگاه های خون گیری در شیراز همه روزه منتظر خیرین هستند که با اهدای خون به بیماران نیازمند اهدای زندگی کنند.
کد خبر: ۹۸۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ 22 July 2021

تابناک فارس هب نقل از شبستان: «مسعود ترابی»، با اشاره به اینکه با توجه به لزوم تزریق خون به بیماران نیازمند دریافت واحدهای خونی، لازم است مردم همواره در خون دهی مشارکت فعال داشته باشند،گفت: بیمارانی هستند که باید ماهانه به آنان یک یا چند واحد خون تزریق کرد، علاوه بر این افرادی هم هستند که پس از تصادف و یا هر سانحه دیگری و یا در حین عمل جراحی به دریافت خون نیازمند می شوند، از این رو همیشه به بانک خونی نیاز است.

مدیر کل انتقال خون استان فارس با یادآوری این مطلب که مردم نوع دوست استان فارس همواره در اهدای خون کوشیده اند و زندگی را به دیگران بخشیده اند، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برخی افراد انجام خون دهی را به زمان دیگری موکول می کنند، اما باید گفت محل های خون گیری کامل استریل است و به طور مداوم ضدعفونی و گندزدایی می شود و از این رو مردم از این لحاظ با خیالی آسوده به محل های خون گیری مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به تمامی گروه های خونی نیاز هست اما وضعیت گروه‌های +A و -O در فارس به حالت بحران درآمده است، افزود: پایگاه های خون گیری در شیراز همه روزه منتظر خیرین هستند که با اهدای خون به بیماران نیازمند اهدای زندگی کنند.

مدیر کل انتقال خون فارس اظهار کرد: پایگاه های خون گیری در شیراز در روز های کاری از ساعت هشت تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه پذیرای مردم عزیز هستند.

ترابی تاکید کرد: در روزهای تعطیل پایگاه «آسیاب قوامی» خیابان «قصردشت» از ساعت هشت تا ۱۹ پذیرای عموم مردم است و پایگاه های خون گیری در شهرستان ها هم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت هشت تا ۱۳ در خدمت مردم عزیر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار